Storingen in Nextens Jouw oplossing binnen handbereik Storingen bij Nextens Storingen bij Nextens 16/04/2025 08:50 In verband met een telefoonstoring is onze supportafdeling tijdelijk niet telefonisch bereikbaar. Klik hier om je vragen via een contactformulier aan ons door te geven 30/03/2025 03:00 De zomertijd is op 30 maart ingegaan. Als de tijd op je computer van de centrale klok afwijkt kan dat tot gevolg hebben dat Nextens geen beveiligde gegevens kan tonen. Controleer hier de centrale tijd: https://time.is/Amsterdam Lees verder hoe je de tijd op jouw computer kunt instellen met: Windows, zie https://support.microsoft.com/nl-nl/windows/uw-tijd-en-tijdzone-instellen-dfaa7122-479f-5b98-2a7b-fa0b6e01b261 MacOs, zie https://support.apple.com/nl-nl/guide/mac-help/mchlp1124/mac Wil je een storing melden? E-mail met onderwerp “storing” naar support@nextens.nl. Neem contact op