Vorige week hebben we jou op de hoogte gebracht van de naamsverandering van FiscaalTotaal naar Nextens Naslag. Naast de verandering in naam hebben we meer overzicht gecreëerd en een tal aan functionaliteiten toegevoegd in het product. Een belangrijk onderdeel in de vernieuwde kennisbank is de functionaliteit ‘gebruikersbeheer’. Met deze optie is het vanaf nu mogelijk om zelf gebruikers toe te voegen en/of te verwijderen zonder dat je hiervoor contact met de servicedesk hoeft op te nemen.
Hoe werkt gebruikersbeheer?
Stap 1
Als hoofdgebruiker ga je naar home.nextens.nl waar je vervolgens inlogt met je FiscaalTotaal gegevens. Indien je Naslag voor de eerste keer bezoekt, vragen we je de gebruikersvoorwaarden te accepteren.
Stap 2
Na het accepteren van de voorwaarden vragen we je de sessie te sluiten en opnieuw in te loggen om verder gaan met gebruikersbeheer.
Stap 3
Navigeer naar instelling onder de gebruikersnaam waarmee je bent ingelogd en klik op instellingen.
Stap 4
Navigeer naar instelling onder de gebruikersnaam waarmee je bent ingelogd en klik op instellingen.
Wil je collega’s toevoegen die eerder geen gebruik hebben gemaakt van FiscaalTotaal, dan kan dit ook! Dit werkt op dezelfde makkelijke manier zoals bovenstaand beschreven. Alle nieuwe gebruikers ontvangen ook een welkomstmail met daarin een uitleg hoe je Nextens Naslag optimaal kunt gebruiken inclusief aanmeldmogelijkheden voor een persoonlijke training. Na het succesvol toevoegen van een nieuwe gebruiker kan diegene ook inloggen via home.nextens.nl. Voortaan is dit dé manier om gebruik te maken van Nextens Naslag!